Europe Direct
informācjas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 06.martā plkst. 13:00,
Liepājas Latviešu biedrības nama Kamerzālē piedāvā bezmaksas meistarklasi
(teorija + prakse) ”Mūsdienīgs mārketings veiksmīgam eksportam” tiem uzņēmumu speciālistiem, kuriem jāpieņem
stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kuriem nepieciešama dziļāka informācija
par to kā izmantot mārketinga, jo īpaši digitālā, instrumentus, lai veicinātu
biznesa izaugsmi, paplašinot klientu loku esošajā tirgū vai ieejot jaunos eksporta
tirgos.
Meistarklasē
apskatīs šādas galvenās tēmas:
1. Mūsdienīgs mārketings – ko tas
nozīmē un kā tas var palīdzēt ejot eksporta tirgos?
Kas ir labs un
efektīvs mārketings un kāds tam sakars ar biznesa vadību? Mārketings kā biznesa
stratēģiska funkcija un kā tas var palīdzēt pārdošanai B2B segmentā.
Stratēģiskais un digitālais mārketings, kā tos vislabāk pielietot uzņēmumam
ejot eksporta tirgos. Praktiski piemēri un uzdevums.
2. Produktu un komunikācijas
pielāgošana eksporta tirgiem
Mērķa
auditorijas noteikšana un aprakstīšana jūsu uzņēmuma produktam. Vērtības
piedāvājuma un pozicionējuma noteikšana/pielāgošana izvēlētajai mērķa
auditorijai. Produktu ieviešanas stratēģijas – komunikācijas, izplatīšanas
kanāli, kampaņu veidi atkarībā no tirgus situācijas un produkta pozīcijas tajā.
Praktiski piemēri un uzdevums.
3. Digitālais mārketings un klienta
pieredzes ceļš eksporta tirgos
Digitālā
mārketinga veidi - SEA, SEO, sociālie mediji, e-pastu mārketings, satura
mārketings, Affiliate tīkla mārketings, digitālās reklāmas, u.c, un kā tos
vislabāk plānot un analizēt. Digitālā mārketinga efektivitātes mērīšana:
metodes un rīki, un kā tos saskaņot ar biznesa mērķiem. Klienta pieredzes ceļa
5 stadijas – klienta perspektīva biznesa procesā. Kā klientu aizvest no
1.stadijas (Atpazīst) līdz 5.stadijai (Rekomendē), kādu mārketinga metožu
kopumu izmantot lai to sasniegtu? Kādi ir klienta saskares punkti konkrētajā
tirgū ar uzņēmumu un kā tos vislabāk pārvaldīt? Praktiski piemēri un uzdevums.
Ko jūs iegūsiet?
1. Labāku izpratni par to kā mūsdienīgs
mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmumam izejot eksporta tirgos.
2. Iespēju ar praktisku uzdevumu
palīdzību pielietot iegūtās zināšanas.
3. Pēc semināra saņemsiet materiālus,
ko varēsiet izmantot kā paraugus plānojot aktivitātes savā uzņēmumā.
Lūgums iepriekš
pieteikties līdz 04.martam- https://forms.gle/nEMSW5yQGV4K5vEM6
vai
pa tālr. 63429019
Meistarklasi vada
Elita Račiņa - mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20
gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu (Parex
banka, If P&C Insurance AS, American Express), gan plaša patēriņa sektoros
(Procter & Gamble). Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā
mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir
nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus, konsultācijas
un apmācības uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt savu biznesu, ieiet jaunos tirgos
vai vēlas ieviest jaunus produktus. Pēdējos 2 gadus ir darbojusies arī Vācijas
tirgū. Elita lasa lekcijas par mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību
jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Šobrīd Elita
papildina savas zināšanas digitālajā mārketingā Mančestras Metropolitēna
Universitātē maģistra grāda studijās.
Europe Direct informācijas centri sniedz iedzīvotāju atsauksmes ES iestādēm un aktīvi veicina vietēja un reģionāla mēroga debates par ES tematiem