Vebinārs „Attālinātais darbs darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”
Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 13.maijā no 11:00 – 13.30 piedāvās vebināru „Attālinātais darbs darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”
Labi izplānots attālināts darbs ir ieguvums gan darbiniekam, gan darba devējam. Ja darba ņēmējs strādā attālināti ilgāku laika periodu, vadītājam ir jāplāno un jāuzrauga uzdevumi un mērķi citādāk nekā tad, ja darbs tiek veikts uz vietas birojā, kā arī jāplāno un jānodrošina droša darba vide.
Apskatāmie jautājumi:
1.Attālinātais darbs , darba līguma nosacījumi attālinātam darba veidam;
2.Darbinieka pienākumi un amata apraksts attālinātā darba veicējiem;
3.Darbinieka ( attālinātais darbs) darba izpildes uzraudzība un kontrole no darba devēja puses;
4.Darba laika noteikšana un darba laika uzskaite darbiniekam, kurš darbu veic attālināti;
5.Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai un darbiniekam. Darba devēja atbildība.
Vebināru vadīs Aija Vāciete, juriste- mediatore ar ilggadēju pieredzi darba attiecību, darba aizsardzības un personālvadības jautājumos. Vairāku gadu darba pieredze Valsts darba inspekcijā.
Pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.
Vebinārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības